5 Mayıs 2012 Cumartesi

İlk Kez Sex Yapan Bir Kız Olarak

Merhaba arkadaşlar aslında böyle yaşadığım cinsel şeyleri prensip gereği yazmam ama sizin ile yani sex hikayeleri paylaşma gereği duydum. Ben 1.65 boylarında 50 kiloda miyyom tipli sarışın bir kızım. Yaşadığım olay ilk ve tek olan sevgilimle aslında güzel ve çekici bir kızımdır. Fakat pek konuşmadığım için erkeklerle pek aram iyi değildi. Zaten Yavuzla da zar zor tanışmıştım. Tanışalı 3 ay olmadı beni evine davet etti. Bende gittim önce biraz film izledik sonra Yavuz bira almak için aşağıdaki büfeye inmişti. Bende dvd kasetlerine bakıyordum bu arada, içinde " xxx " yazan bir dvd buldum taktım izlemeye başladım. Bu arada kendimden geçmişim ve  mastürbasyon  yapıyorum o anda Yavuz geldi hemen beni öpmeye başladı. Sonra beraber soyunduk o beni durmaksızın yalı yordu. Sonra arkadan içime girdi. Yaklaşık bir git geller devam ediyordu. Zaten prezarfatif takmamıştı. Tam boşalıcak ken penisini vajinama soktu bu yüzden kzılığım bozuldu ve içime boşaldı. Bu sefer daha azmış haliyle set set sikiyordu. Bir süre sonra kucağına çıktım deliler gibi sikişiyorduk. Üç saatin sonunda 6 kere içime boşalmıştı bende zevk aldığım için pek bir şey demedim. Şimdi Yavuzla ayrılalı 5 ay oldu böyle sikişlere hasret kaldım.
Eğer beni tatmin edeceğinizi düşünüyorsanız İstanbul Esenler de oturuyorum. Alta msn adresinizi yorum olarak yazarsanız beraber doyumsuz dakikalar yaşayabiliriz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gebze.00@hotmail.com